•  

          Praktyczny poradnik ultimate frisbee cz.1 "Zagrajmy w ultimate" [Ultizone.pl] 


          Speedminton na Orliku - zasady gry 

           

          Jak nauczyć się żonglować 3 piłeczkami w mniej niż 5 minut - wirtualne lekcje WF, WF w domu

           

          Jak grać w Boule ? Radzą Eksperci 

           

          Szwedzka gra Kubb - Gry i zabawy ruchowe 

           

          SPRYTNE BABKI - ZABAWY NA DWORZE [odc. 30] 

           

          Kreatywnie i aktywnie w domu z dziećmi cz. II 

           

          WF w domu - gra w klasy. 

           

          Lekcja Wf w domu - Kostka rubika na sportowo 

           

          Ćwiczymy czas reakcji - ułóż kartki kolorowe na ziemi i wskakuj na kolor, który jest pokazywany 

          Challenge nr 1 - Dasz radę? Ułóż kolorowe kartki na ziemi, wskocz na kartkę, która jest pokazywana.

           

           

          Sportowe KOŁO FORTUNY

          https://wordwall.net/pl/resource/1848236/sportowe-ko%C5%82o-fortuny-w-domu?ref=embed-image

           

           

          CURLING W DOMU - W-F 

           

          LEKCJA W-F w domu - Cymbergaj, Kręgle, ćwiczenia z woreczkiem 

           

          Lekcja wf w formie obrazkowej z nietypowym przyborem 😃 

          Pamiętaj o rozgrzewce. Dobrej zabawy!!!

          lekcja_wf_w_formie_obrazka_z_nietypowym_przyborem.pdf

           

           

          Gra planszowa w wersji multimedialnej 👍 
          https://grazipo.pl/ 

           

          ZAGRAJ W GRĘ WARCABY W WERSJI SPORTOWEJ smiley

          Zasady jak w grze tradycyjnej. Jeżeli twój pinek zostanie zbity, musisz wykonać zadanie, które na nim było.

          Pobierz i wydrukuj - WARCABY-NA-SPORTOWO.pdf

           

           

          Wojna! Gra karciana w wersji sportowej! 

          Graj i ćwicz! Baw się dobrze 😍

           

          Pobierz i wydrukuj  - Wojna-gra-karciana-z-aktywnoscia-fizyczna.pdf

           

           

          Gra planszowa rodzinna wydrukuj Gra_planszowa_RODZINNA_AKTYWNO___dla_maluszk_w.pdf

           

           

          Chińczyk na sportowo

          Gra Chińczyk do pobrania i wydruku - Chinczyk_2_wesja.pdf

           

            Zrób sam grę planszową 🎲🎲

          ZDROWE SPRAWNE DZIECI - ruchowa gra planszowa 

           

           

          ❗️SPORTOPOLY❗️🎲🎲 - Gra, w której inwestujesz w swoje zdrowie 

          Zasady: 

          • Ilość graczy dowolna 

          • Gracz rzuca dwoma kostkami 

          • Wykonuje zadanie na którym się znajdzie. 

          • Za zadanie wykonane otrzymuje 2 punkty 

          • Gdy zadanie nie zostało wykonane odejmuje się 5 punktów 

          • Po wyrzuceniu “double” czyli dwóch tych samych oczek na kostkach (np 3 i 3) Gracz wykonuje dane zadanie dwukrotnie ale otrzymujesz również 2x więcej punktów czyli 4. 

          • Wszystkie punkty zapisujemy na kartce. 

          • Ustal przed grą kiedy kończy się rozgrywka. (np po 2 okrążeniach, lub jak ktoś zdobędzie 50 punktów lub inne) 

          MIŁEGO GRANIA! 

          SPORTOPOLY do pobrania w bardzo dobrej jakości do wydruku: 
          www.damianrudnik.com/sportopoly/ 

           

           

          Gra w statki 

          Lekcja wf 6 Szkoła Podstawowa nr 54 ,, Gra w Statki'' 

           

           

          🎲 GRA Z KOSTKĄ 🎲 
          Rzuć dwoma kostkami i zobacz co wypadło!  

          Znajdź na planszy konfigurację liczb z kostek (np. na pierwszej kostce 3, na drugiej 1, czyli szukasz 3+1) i wykonaj zadanie 😁⚽️🤸‍♀️ 
           
          🎲 Modyfikacja dla dwóch osób - rozgrywamy pojedynek w kamień-papier-nożyce. Wygrany rzuca kostkami, a przegrany wykonuje zadanie (lub wymyślcie sobie inne zasady) 😃😃😃 
          Udanej zabawy! 🎲 

          Do pobrania i wydruku - Gra_z_kostka_1.pdf

           

          Gra planszowa - masz możliwość skopiu i wydrukuj jeśli nie narysuj sam lub stwórz swoja własną grę 

          Dobrej zabawy!!! 

          Do pobrania i wydruku - Gra_planszowa_z_kostka_2.pdf

           

          Rzuć kostką i wykonaj ćwiczenia 🎲 

          Miłej zabawy!!! 

          • Rzuć 5/10/15 razy kostką - wykonaj 5/10/15 ćwiczeń (jeśli wypadnie ta sama cyfra wykonaj ćwiczenie z kolejnego rzędu)   

          • Wykonaj rzut kostką i wykonaj ćwiczenie. Jeśli kolejny raz wylosujesz tę samą cyfrę, wówczas przechodzisz do kolejnego rzędu. 
            Jeśli wykonasz wszystkie ćwiczenia z jednego rzędu kończysz zadanie. 

          • Gra rodzinna 
            Zasady jak wyżej. Kto wykona pierwszy wszystkie ćwiczenia z jednej cyfry - wygrywa. 

          • Wykonaj działanie  rzutami kostką z liczbami do 6 

              1. Ćwicz dodawanie (suma)  

            np. 1+ 4 = 5 (cyfra 1 – pierwszy rząd + cyfra 4 - drugi rząd = wynik cyfra 5 - wyszukaj ćwiczenie z 3 rzędu – wiersza

            • jeśli wypadnie liczba podwójna - liczbę dziesiątek wybierz 3 rzędu i liczbę jedności z 4 rzędu 

          • 2. Ćwicz odejmowanie (różnica) 

            np. 6 – 2 = 3 (wynik - wyszukaj ćwiczenia z 3 wiersza)  

            3. Ćwicz tabliczkę mnożenia (iloczyn) z liczbami do 6  

            • jeśli wypadnie liczba podwójna - liczbę dziesiątek wybierz 3 rzędu i liczbę jedności z 4 rzędu 

            • jeśli wypadnie cyfra 0,7,8,9 - wymyśl swoje ćwiczenie lub wykonaj swoje ulubione ćwiczenie

          Rzuć kostką i wykonaj ćwiczenia 🎲 do pobrania i wydruku  - Rzuc_kostka_wykonaj_cwiczenie_-_1.pdf

           

           

          Sportowy chińczyk 🏐🏀⚽️ 

           

          Chińczyk do pobrania i wydruku 

          Chinczyk_1.pdf

          Legenda_Chinczyk_1.pdf

           

             Gra rodzinna 

          Jeśli gracz trafił na pole z zieloną strzałką - przeskakuje kilka pół do przodu, a jeśli trafił na pole z czerwoną strzałką - cofa się na pole, które strzałka wskazuje. Osoba, która pierwsza dotrze na ostatnie pole, a tym samym wygra - w nagrodę może wymyślić dodatkowe zadania ruchowe dla przegranych 😊 

           

          Do pobrania i wydruku - Gra_planszowa_WF_calosc.pdf

           

                 Aktywna Gra w Karty - KOLORY ♥️♣️♦️♠️ 

          Każdy kolor karty odpowiada konkretnemu ćwiczeniu - 3 warianty 

          Gra aktywna w karty - kolory do pobrania i wydruku - Sport-to-Pestka.pdf

          WARIANT I 

          – Przed rozpoczęciem gry trzeba ustalić liczbę powtórzeń lub czas trwania ćwiczenia. 

          – Losowana jest kolejność – kto wyciągnie najwyższą kartę jest pierwszy w kolejności. 

          – Krupier rozdaje wszystkie karty, których nikt nie widzi. Są na kupce przed każdym graczem. 

          – Po kolei (pojedynczo) każdy uczestnik odsłania swoją pierwszą kartę z góry. 

          – Należy patrzeć tylko i wyłącznie na kolor. 

          – Uczestnik wykonuje zadanie z pierwszego rzędu. Dopiero jeśli w następnej kolejce będzie taki sam kolor jak poprzednio przechodzi do kolejnego rzędu ćwiczeń. 

          – Krupier zaznacza/zapisuje kto jaki w danej kolejce miał kolor. 

          – Gdy komuś uda się wykonać wszystkie zaproponowane ćwiczenia z jednego koloru – wygrywa. 

          WARIANT II 

          Do gry można dołączyć liczbę powtórzeń (lub czas), która widnieje na karcie. 

          Propozycja liczby powtórzeń lub czasu poniżej w drugiej grze z kartami (wariant I). 

          WARIANT III 

          Gra w kolory. 

          Uczestnicy dostają po 5 kart. Mogą, a nawet muszą je widzieć. 

          Jeśli uczestnik ma więcej kart o tym samym kolorze. Wówczas kasują mu się zadania – musi wykonać je tylko raz, a nie np. 5 jeśli zbierze karty w tych samych kolorach. 

          Jeśli uczestnik w następnej rundzie znowu będzie miał karty w tym samym kolorze, co w poprzedniej, wówczas przechodzi do kolejnego rzędu z planszy. 

          Kto w danej rundzie będzie miał mniej zadań do wykonania, zdobywa 1 duży punkt, (wygrywa rundę). Uczestnicy wcześniej ustalają ilość rund. Kto podczas całej gry będzie miał mniej zadań do wykonania – wygrywa całą grę. 

               Aktywna Gra w Karty – FIGURY 

          Druga gra dotyczy figur. 

          Gra aktywna  w karty - figury do pobrania i wydruku - Sport-to-Pestka1.pdf

          WARIANT I 

          Gra w WOJNĘ 

          Chyba każdy zna zasady gry w Wojnę. 

          Dla przypomnienia – Wszystkie karty są rozdane. Są na stosie, położone w taki sposób, aby nie było widać co jest na karcie. 

          Gracze wykładają jednocześnie swoje karty (pierwszą z góry). Kto ma najwyższą kartę – zabiera wszystkie wyłożone karty przez uczestników. 

          Gdy uczestnicy wykładają te same karty (figury), wówczas jest WOJNA. 

          Następną kartę z góry trzeba położyć na wyłożoną wcześniej kartę (tak, aby nie było widać co na niej jest),  a trzecią kartę wykłada się na dwie pozostałe, tak aby każdy widział co na niej jest. 

          Wyższa karta wygrywa i zabiera wszystkie wcześniej wyłożone. 

          Dodatkowo oczywiście w tę grę wprowadzamy aktywności, które są rozrysowane na planszy. 

          – Kto ma słabszą kartę w danej rundzie wykonuje zadanie z planszy i odpowiednią liczbę powtórzeń. 

          – Gdy jest WOJNA każdy uczestnik wykonuje zadanie, a po wyłożeniu dwóch następnych kart, wykonuje ćwiczenie osoba, która miała niższą kartę. 

          Liczba powtórzeń: 

          – 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (wiadomo – tak jak pokazuje karta) 

          – J (Jop) – 11 

          – D (Dama) – 12 

          – K (Król) – 13 

          – A (As) – 15 

          lub 

          Czas powtórzeń: 

          – karty 2, 3, 4, 5 – 10 sekund 

          – karty 6, 7, 8, 9, 10 – 20 sekund 

          – Jop – 30 sekund 

          – Dama – 40 sekund 

          – Król – 50 sekund 

          – As – 60 sekund (minuta) 

          WARIANT II 

          Każdy uczestnik otrzymuje od krupiera sześć kart i po kolei odkrywa je i wykonuje zadania. 

          Liczba powtórzeń (lub czas) jak wyżej. 

          WARIANT III 

          Gra w figury. 

          Uczestnicy dostają po 5 kart. Mogą je widzieć. 

          Ich zadaniem jest: 

          a) uzbieranie jak największej liczby kart o tej samej figurze. 

          Jeśli uczestnik ma więcej takich samych figur. Wówczas kasują mu się zadania – musi wykonać je tylko raz, a nie np. 4 jeśli zbierze wszystkie figury. 

          Każdy ma prawo wymienić maksymalnie 3 karty w danej rundzie. 

          Kto w danej rundzie będzie miał mniej zadań do wykonania, zdobywa 1 duży punkt, (wygrywa rundę). Uczestnicy wcześniej ustalają ilość rund. Kto podczas całej gry będzie miał mniej zadań do wykonania – wygrywa całą grę. 

           

           

          Gra planszowa

          Do pobrania i wydruku - Gra_planszowa_(ruchowa).pdf
             

    • Kontakty

      • Szkoła Podstawowa nr 375 im. Orląt Lwowskich
      • 0-22.671 08 42 centrala/fax
      • ul. Gen. Romana Abrahama 10
        03-982 Warszawa
        Poland
  • Galeria zdjęć

      brak danych